Ponents

Nacho

Nacho Álvarez

Diiplomat en Investigació Privada, graduat en Criminologia per la Universitat de Salamanca i compta amb estudis en Psicologia. Així mateix, està habilitat com a cap, director i instructor de seguretat pel Ministeri de l’Interior.
Després de col·laborar durant 2 anys per a la Secretaria d’Estat de Seguretat en un programa de recerca sobre feminicidis, el 2018 va començar a treballar com a consultor de ciberseguretat, certificant-se com a Auditor Cap de Sistemes de Gestió de Seguretat de la Informació i com a Auditor Cap en Continuïtat de Negoci. Actualment és el responsable de conscienciació en ciberseguretat de Govertis – TelefónicaTech.

Jose Luís Castaño

Màster en eLearning i Tecnologia Educativa, Grau en Educació Primària, Expert Universitari en Educació Infantil, mestre especialista en Llengues Extrangeres. Actualment desenvolupa la seva funció com a consultor educatiu en SMART Technologies per Iberia i Llatinoamèrica. Ha estat cap de servei de la conselleria d’Educació de Castilla-La Mancha (España) com a responsable de la implantació dels projectes de tecnología educativa en els centres educatius de la regió; i membre del Comité TIC de l’INTEF (Ministerio de Educación de España).

Mestre d’ educació primària durant 20 anys. Coordinador de projectes educatius internacionals eTwinning i Comenius. Ha participat en el desenvolupament de continguts educatius digitals per el Ministerio de Educación i per diverses editorials.

maria comin

María Comín

Directora Preuniversitària de Microsoft Espanya, Llicenciada en Administració i Direcció d’empresa per la Universitat Carlos III, Master en Assessoria Fiscal a ESIC i curs superior de control CESMA. Amb més de 20 anys d’experiència a l’àrea financera, durant els darrers 8 anys a Microsoft Educación ha exercit anteriorment llocs de responsable de comunitat educativa i especialista en solucions educatives.

Apassionada per l’educació i per les noves tecnologies, des de Microsoft Educación desenvolupa la seva activitat ajudant les institucions educatives a accelerar la transformació educativa proporcionant suport a docents i estudiants perquè assoleixin el seu màxim potencial.

Dona suport a projectes d’inclusió educativa i professional, així com projectes de diversitat de gènere, coaching i mentoring femení, i lidera el grup d’empleats voluntaris que dóna suport i dóna visibilitat a la discapacitat dins de Microsoft Espanya.

Carlos Medina

Mestre d’anglès. Ha estat tutor i coordinador de cursos de formació en línia per a docents.  Punt de contacte nacional i coordinador de desenvolupament pedagògic de projectes europeus amb participació espanyola como Netd@ys, OASIS, MENTEP, etc. 

Director del Institut Nacional de Tecnologies Educatives i Formació del Professorat (INTEF) de 2018 a 2020 i cap de servei de  Projectes Internacionals del INTEF des de 2021. Coordinador del Servei Nacional d’eTwinning a Espanya i membre del Comité Directiu de European Schoolnet (EUN). Expert designat en els grups de treballs de ‘Education and Training‘  i  ‘Digital and online Learning‘ i ‘Digital Skills and Competence‘ de la Comissió Europa.  Membre dels grups de treball de la Comissió Europea per l’elaboració del Marc de Competència Digital per a Educadors i Marc d’Organitzacións Digitalment Competents.  

Actualment, bona part de la seva feina es dedica a les accions finançades pel  Mecanisme de Recuperació i Resiliència de la Comissió Europea dins l’àmbit de l’Educació Digital. 

miguel

Miguel Ujeda

Llicenciat en pedagogia amb més de 15 anys d’experiència en educació a diferents organitzacions, com a orientador escolar i més tard com a Director d’Innovació i en accions de desenvolupament professional per educadors. Actualment, treballa com a Director d’Innovación a Mirasur School, liderant GEG Spain, l’Associació Professional d’Educadors al voltant de la tecnologia i el canvi educatiu i com a assessor educatiu de l’equip de Google for Education. Darrerament treballa en programes de Desenvolupament Professional de Competència Digital per a docents, l’Avaluació com a Innovació i el Lideratge Sostenible.